reklama

Prvykrát požiadaný

Ahojte, musím sa pochváliť: šiel som včera na vlakovú stanicu a stalo sa to konečne! Oslovila ma šlapka s ponukou! Čo ale dodáva veci na kurióznosti, že prvý raz a rovno išlo o transsexuála! Teda, možno ešte transvestitu, kto to má hĺbkovo zisťovať.. Divné, že ma oslovila, keď som bol evidentne napakovaný veľkými cestovnými taškami a náhlil som sa, navyše na typickú zámienku, či nemám oheň, som odvetil stroho: Nie, nefačím. Ďalšia odpoveď na to, či si chcem užiť (zrejme nešlo o užitie pohľadu na jej herbár, ale o trochu inú flóru/faunu), znela: Nie, ďakujem. Dievča/chalan sory, mal som naponáhlo.. A to som brázdil Perlovku, aj Krížnu a nič.. už som myslel, že sa toho nedožijem, začínal som o sebe pochybovať!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Peter Benech

Peter Benech

Bloger 
  • Počet článkov:  36
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Poradca pre dlhé texty, analytik, sklony k detailizmu a filozofovaniu nad otázkami, ktoré sú pre filozofiu asi príliš pozemské. Zmysel pre nezmysly a nezmysel pre konvenčnú vážnosť. Skeptický idealista. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáBeletriaFilozofiaFilmyIT/EkonomikaMédiáMyscifikácieSúkromnéUmeniePsycho-sociálne javyZo života

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu