reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Benech

Peter Benech

Bloger 
  • Počet článkov:  36
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Poradca pre dlhé texty, analytik, sklony k detailizmu a filozofovaniu nad otázkami, ktoré sú pre filozofiu asi príliš pozemské. Zmysel pre nezmysly a nezmysel pre konvenčnú vážnosť. Skeptický idealista. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáBeletriaFilozofiaFilmyIT/EkonomikaMédiáMyscifikácieSúkromnéUmeniePsycho-sociálne javyZo života

reklama

Filmy

Festival Jeden svet 2008

Peter Benech

Festival Jeden svet 2008

Chcem vás upozorniť, že dnes v Bratislave začína zaujímavý môj srdcový každoročný festival dokumentárnych filmov Jeden svet , ktorý mapuje sociálnu a ľudskoprávnu tématiku vo svete. Výber z neho bude neskôr premietaný aj v regiónoch. A teraz odchádzam na jeho otvorenie o 19:00 v Charlie centre.

  • 12. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 160x
  • 1
Magický večer s Lynchom a víchricou

Peter Benech

Magický večer s Lynchom a víchricou

Včera som cestoval do Bratislavy skorším rýchlikom, aby som stihol v kine posledný Lynchov film Inland Empire a ako tradične som ignoroval predpoveď počasia. Výsledkom bol magický večer, ktorý spravil nielen vietor so všetkým naokolo ale aj v mojej hlave.

  • 28. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 409x
  • 6
Jeden svet 2006 na Stanici

Peter Benech

Jeden svet 2006 na Stanici

Ako každý, tak aj tento rok sa premietala na Stanici várka z cyklu dokumentárnych filmov festivalu Jeden svet 2006. V porovnaní s minulým ročníkom som svoju účasť o čosi viac odflákol, zato však o to pestrejšie námety filmov a sprievodné predstavenia boli jej súčasťou.

  • 18. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 690x
  • 0
Filmový festival Jeden svet

Peter Benech

Filmový festival Jeden svet

Tento festival dokumentov zaoberajúci sa (najmä najhrubším) porušovaním ľudských práv vo svete som navštívil iba prvý raz a to v Stanici, avšak vyvolal vo mne silné dojmy, že až článok som musel napísať. Festival môžete ešte zastihnúť v Poprade a Banskej Bystrici. Išlo o hrozné filmy. Ale nie hrozné v zmysle nekvalitné, nezaujímavé. Hrozné, údesné svojím obsahom, samozrejme. Znovu ide o dlhší článok, pozostávajúci z recenzií na 7 filmov..

  • 6. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 133x
  • 6
reklama
SkryťZatvoriť reklamu